تولد مبارک

به نام خدا سلام خوبین...
نمی خواد چیزی بگین...خودم می دونم اینجا آدمهای زیادی هستند ٬ با فکرها و باورهای مختلف
 آدم های گنده...آدمهای مشهور...نویسنده...شاعر...اوووووووووو...بازم بگم دزد...قاچاقچی...فقیر...پولدار...عاشق...متنفر...سفید...سیاه... تو...او...و حالا من

همیشه دوست داشتم بنویسم...اما از بچه گی فقط فقط بهم گفتم گوش کن...و من هی گوش کردم ... هی گوش کردم...اونقدر که دیگه دلم جائی برای حرفهای مردم نداره که توی خودش نگه داره... می خوام همه شان را اینجا ٬ توی این لونه کوچیک ٬ بذارمشون تا بار دلم سبک تر بشه...

 تو هم اگه محرمی ٬ بمان و گوش دلم باش...می دونم که خوب بلد نیستم بنویسم...اما خوب میدونم که چی هستم...چی باید باشم...
یه مورچه...بی هیچ پناهی جز خدا...میون یه دنیا از آدمهایی که می شود حتی ندیده دوستشون داشت آدمهایی که همه شان اینجا دنبال یک چیزی می گردند... خلوت...محرم...و یه صفحه سفید یا سیاه که حرف هاشون رو توش بنویسن...
 فعلا

هیچ نظری موجود نیست: